We zijn een week thuis!! - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu We zijn een week thuis!! - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

We zijn een week thuis!!

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Februari 2012 | China, Peking

We zijn alweer een week thuis! Wat gaat de tijd snel zeg.
Na een warm onthaal op schiphol zijn we naar huis gegaan, daar aangekomen zagen we dat ons huis was versierd met ballonnen en een welkomsbord!! (met dank aan de buurtjes)
Binnengekomen zien we een hele gezellige tafel met kadootjes,Champagne,bloemen en niet te vergeten taart voor ons en de kinderen in de koelkast!! (Thanx Sandra)
Dat is nog eens thuis komen zeg! Super.
Met Tino gaat het goed,eet bijna alles mee zoals spinazie, rode kool en een lekkere boterham met appelstroop. Ook het slapen gaat goed gelukkig.
Hij zegt ook steeds meer woordjes in het Nederlands dus we begrijpen elkaar ook meer en meer.
Noa en Tino kunnen goed samen spelen maar gedragen zich ook al regelmatig als een echte zus en broer.(haha)
Voor de rest doen we het rustig aan en genieten we van elkaar!

• 28 Februari 2012 - 21:13

Marianne:

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Vind het echt wonderlijk te lezen hoe snel Tino zich aanpast.. En echt broer en zus....dat beloofd wat:):)
    Tot gauw x x

• 29 Februari 2012 - 22:47

Annemarie En Karlijn:

Hallo daar,

Reuze fIjn dat alles zo goed verloopt hoor voor jullie. Een goede start hebben jullie dan alvast. En wat een lief kaartje hadden jullie voor Tino uitgekozen. Leuk! En Noa, geniet je vooral nog even lekker van de ochtenden, nu kan je nog rustig doen.... tot maandag, groeten van karlijn, Sanne, Arjan en Annemarie