We hebben een ZOON!!!!!!!!! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu We hebben een ZOON!!!!!!!!! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

We hebben een ZOON!!!!!!!!!

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 December 2011 | Nederland, Papendrecht

Eindelijk kwam vandaag het lang verwachte telefoontje: Jullie hebben een zoon!!! En Noa dus een broertje!
Wij zijn allemaal zo blij!!

Hij heet Tino Wei Yi,hij is 4 jaar en komt uit de provincie Zhejiang.

We zitten op een blauwe wolk!!

• 12 December 2011 - 22:41

Ton,Annemieke+kids:

Yeahh EINDELIJK wat een knappe vent enne....wij vinden hem op Noa lijken ECHT WEL. van HARTE GEFELICITEERD geniet maar lekker van de blauwe wolk.
    groetjes van ons

• 13 December 2011 - 01:13

Karen En Rene:

wauw, jippie fantastisch. Eeen zoon. Wat een beauty!! eindelijk het telefoontje. Wij hebben elkaar de laatste weken veel gemaild en ik ben zo blij dat jullie nu eindelijk ook weten dat er een prachtige zoon op jullie wacht!! Geniet van de blauwe wolk
    liefs Rene, Karen en vanuit China een dikke knuffel van Xem

• 13 December 2011 - 05:38

Willes & Co.:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Zweef maar even lekker rond op de helderblauwe wolk.

Willes,
    mama van Elin, Yuna & Qing
    www.overdemuur.nl

• 13 December 2011 - 08:18

Cisca:

Van harte gefeliciteerd!! Dit is fantastisch nieuws! Het is een heel knap mannetje. Genieten jullie maar heerlijk op de blauwe wolk!

Gr. Ram en Cis

• 13 December 2011 - 09:42

Sandra:

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Eindelijk na dat lange wachten is het dan toch zover gekomen. Super! En nu die laatste loodjes, wachten tot jullie mogen afreizen. Geniet ervan,
    Gr. Sandra, Marcel & ELine

• 13 December 2011 - 11:49

Marcel, Anita & Jian:

Wauw!!!!!!
    Gefeliciteerd, jullie lange wachten is eindelijk beloont met een heel mooi mannetje...
    Geniet van jullie mooie blauwe wolk en met de verdere voorbereidingen...
    Noa ook helemaal trots en blij met haar broertje...

Lieve groetjes marcel, Anita & Jian

• 13 December 2011 - 15:53

YES:

Net het goede nieuws van Noa persoonlijk vernomen. Jeetje, wat gaaf, een zoon. Noa's wens is i.i.g. vervuld! En wat een stoere vent. Leuke knul voor Yuan t.z.t. ;-)

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tino!

• 13 December 2011 - 17:42

Arjan:

Wat een ondeugende vent als ik het goed zie. Fijn dat jullie gezin en onze familie weer een mens rijker is. Ik kijk er naar uit om hem in het echt te ontmoeten.
    Heel veel plezier en geluk samen in deze spannende tijd.

• 13 December 2011 - 18:34

Arie En Bea:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en Noa natuurlijk met haar broertje zo op de foto te zien een knappe vent,nu nog even wachten tot we hem in het echt kunnen zien

Groetjes Arie en Bea

• 13 December 2011 - 20:35

Nicole:

Wauw, wat een prachtventje, ook hier nogmaals van harte, en geniet er heerlijk van. Noa zal ook helemaal stuiteren of niet? Geweldig hoor, eindelijk is het lange wachten beloond. Alvast een goede reis toegewenst en een bijzondere ontmoeting. En voor nu...hele fijne feestdagen, die kunnen niet meer stuk!! Groetjes Nicole (van het adoptieforum)

• 13 December 2011 - 20:45

Patty:

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Patty (medemeilinger)

• 13 December 2011 - 22:28

Ester Van Rijs:

Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd.

• 14 December 2011 - 13:31

Saskia:

Hoi Sabine,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog en jouw geweldige nieuws. Gelijk kijken natuurlijk. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Een echte kleuter al, wat fijn dat hij bij jullie een thuis mag vinden, een vader en een moeder en een prachtige zus.

Ook via Meiling of niet? Vind je het goed dat ik jullie site link aan de mijne? Ik ga jullie volgen maar nu eerst genieten van de blauwe wolk...daar weet ik alles van haha.

Saskia Akkerman
    www.opwegnaarjoshua.blogspot.com

• 14 December 2011 - 14:38

Jan, Bianca En Sam:

Hoi papa en mama van Tino Wei Yi,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon.
    Eindelijk is daar dan toch het goede bericht.
    Jullie mogen de trots ouders worden van een mooi mannetje.
    Heel veel geluk, en we blijven jullie volgen.
    Blijf lekker zweven op die blauwe wolk.

Jan, Bianca en Sam

• 15 December 2011 - 09:54

Oma Yvonne :

he lieve mensjes wat een kado zo,n lief mannetje in onze familie.
    hij heeft meteen iets bekents,en noa fijn dat je nu naar china kan om je broertje op te halen .
    hele dikke knuffel van oma yvonne.

• 19 December 2011 - 13:25

Debby:

Yes!!! Wat gaaf om te lezen.
    Mooi ventje, 4 jaar, gaaf zeg!!
    En voor Noa ook heeeeeel leuk.

Wij wensen jullie heel veel geluk, komt vast helemaal goed.

Liefs, Debby, Michel en Julian

• 23 December 2011 - 21:14

Patrick Nicole Luuk:

We hoorden zojuist van Ton en Annemieke dat jullie EINDELIJK het lang verwachte telefoontje hebben gehad. EEn zoon, wat een geweldig nieuws!! Geniet van deze blauwe wolk.

Groetjes
    Patrick Nicole & Luuk

• 29 December 2011 - 20:48

Karen Visser:

Wow, jongens uit Zhejiang zijn heel erg leuk... Ik heb er zelf eentje :)
    Mocht hij uit Wenzhou of Hangzhou komen, mail me dan even privé. Ben daar recent geweest (beide tehuizen bezocht).
    Groet
    Karen Visser
    karenvisserconradi@hotmail.com

• 29 December 2011 - 20:49

Karen Visser:

Haha, zag dat mijn reisgenote ook al iets had geplaatst! :)

• 03 Januari 2012 - 11:53

Petra Meijer:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!
    Kwam via "over de muur" op jullie site. Ook wij hebben een zoon uit Wenzhou, en als gezegd door Karen, geweldige kids uit Zhejiang ;-)
    Onze zoon is afgelopen december 4 jaar geworden en dus oud met jullie zoon. Brian is sinds juni 2010 bij ons.

groetjes en geniet van jullie blauwe wolk!

Petra Meijer
    mama van Wendy en Brian (beiden uit China, via Meiling)
    petrafrans2004@yahoo.com

• 16 Januari 2012 - 15:53

Omi Leusden:

wat fijn dat het eindelijk zover is ,he noa dan ga je je broertje op halen en kom je weer in china.wat is tino z,n kamer mooi geworden. heb jij hetbehang uitgezocht,ik zag ook een knuffel van jou.wat ben je toch een lief kind.
    een heeeeeeeeeeele dikke knuffel van omi leusden