Genieten - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Genieten

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 December 2011 | Nederland, Papendrecht

Zo dat was me het weekje wel.Maar het belangrijkste is GENIETEN!
Wat een geweldige zoon hebben we, zo lief en mooi!
En Noa,wat is ze blij met haar broertje,ze gedraagt zich echt al als grote zus, zoooo lief!
We hebben zo veel lieve kaarten en berichten gekregen, iedereen bedankt daar voor.Het is echt fijn dat iedereen zo meeleeft!!
Verder weten we helaas nog niks over de afreisdatum. Daar zullen toch weer op moeten wachten. Maar vervelen zullen we ons niet, we hebben nog genoeg te regelen.

Tot de volgende keer,hopelijk kunnen we dan vertellen wanneer we vertrekken.
Fijne kerst en & gezond en liefdevol 2012!!!!

• 21 December 2011 - 14:36

Rene En Karen:

Wat heerlijk he!! eindelijk is het zover, lekker genieten van de foto van Tino. Ook wij genieten nog steeds :-). Hele fijne feestdagen en geniet lekker van alle mooie momenten

• 21 December 2011 - 16:02

Anke Kok:

super, zag je site op fb, we gaan jullie zeker volgen!!!!,
    jullie ook fijne kerst en geniet van jullie blauwe wolk!!!

• 22 December 2011 - 13:05

Saskia:

Ja, wat gaan jullie ongelooflijk BLIJ het jaar uit en in! Met Tino in jullie hart uitzien naar de afreisdatum.

Geniet van alle aandacht, heerlijk om dat voor een 2e keer mee te mogen maken.

Geweldige feestdagen gewenst.

Saskia en mannen

• 22 December 2011 - 15:35

YES:

Jullie ook fijne feestdagen gewenst. Maar dat gaat vast lukken ;-)