Tino we komen er aan!!! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Tino we komen er aan!!! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Tino we komen er aan!!!

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Januari 2012 | Nederland, Papendrecht

Gisterenavond een mailtje gekregen van onze vergunninghouder!! We vertekken 4 Februari, eh jee dat is snel zeg.Noa is ook helemaal door het dolle heen,kon niet in slaap komen en ik moet zeggen het duurde bij mij ook even voor dat ik sliep. En wat moeten we nog veel regelen.Ik heb de hele ochtend zitten bellen voor van alles en nog wat.
Zorgverzekering,school,inentingen enz.
23 Januari hebben we onze reis bespreking,zien we ook gelijk onze reisgenoten.Leuk,leuk.

Tino we komen er aan!! Yessss!

• 11 Januari 2012 - 19:14

Patrick Helga & Bo:

Hallo reisgenootjes! Tenminste... wij kregen ook gisteravond een mail, met dezelfde vertrekdatum en ook de afreisbijeenkomst op 23 januari... dus het lijkt er wel heel erg op dat we samen gaan! ;-)
    Ook hier een slapeloze nacht, en ook hier spontaan in de regelstand geschoten vandaag. Spannend, maar we hebben er ontzettend veel zin in!
    Groetjes,
    Patrick, Helga, Bo & Cheng (nog in China) www.patrickenhelga.waarbenjij.nu

• 12 Januari 2012 - 17:53

Rene En Karen:

Wauw dat is echt super nieuws en wat snel!! Dan komen wij elkaar misschien wel tegen in China!! weten jullie al welk hotel jullie hebben? Nog 23 dagen voor jullie en 27 voor ons. Aftellen maar!!!
    liefs Karen

• 12 Januari 2012 - 20:30

YES:

4 Februari is zeker snel. Gaaf hoor. Succes met de laatste voorbereidingsloodjes. Leuk kamertje trouwens :-). Hopelijk is-ie niet zo groot als de foto doet vermoeden, zodat-ie al snel uit z'n bedje groeit.

• 16 Januari 2012 - 21:04

Saskia:

Wauw hee wat een goed nieuws. Zo snel al naar jullie zoon. Dat is heel veel geregel in korte tijd. Succes met alles ook als mensen/instanties moeilijk doen en dan aftellen naar 4 februari en Tino-dag.

Groetjes,
    Saskia en mannen
    www.opwegnaarjoshua.blogspot.com

• 17 Januari 2012 - 11:31

Annet :

Hallo,

Wij reizen ook met jullie denk ik.(jongetje uit Shanxi) Vandaag het visum aangevraagd, dus dat is ook lekker geregeld. Nou tot de 23e.

groetjes Annet v Zwieten