Reisbespreking - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Reisbespreking - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Reisbespreking

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Januari 2012 | Nederland, Papendrecht

Afgelopen maandag hebben we onze reisbespreking gehad.Daar hebben we ook onze reisgenoten ontmoet,een leuke groep,niet te groot(vijf echtparen en drie meereizende kinderen),gezellig.
We gaan zaterdagavond 4 Februari zo rond de klok van half tien de lucht in.
We komen dan zondag s'midddags tegen twee uur aan in Beijing.(Chinese tijd,het is daar zeven uur later)
Dan moeten we drie uurtjes wachten op onze volgende vlucht,dan zullen we ongeveer half acht landen in Hangzhou.
Op 6 Februari is het Tino dag. Die morgen zullen we onze mooie zoon en broertje voor het eerst ontmoeten. Zooooo spannend!!
Ook Noa telt de dagen die we nog moeten wachten.
Alles is verder zo goed als geregeld,alleen volgende week nog "even" de koffers inpakken.
Maar ach, ben lekker vrij dus dat komt helemaal goed!

• 26 Januari 2012 - 22:02

YES:

Ik zag op de site van Meiling inderdaad de samenstelling van het reisgezelschap staan. Leuk hoor, zo'n klein groepje. Ook wel spannend, want met wie gaat de begeleider mee?! Succes met het inpakken van de koffers volgende week. Ik zie onze reisbagage nog zo voor ons ('gelukkig hebben we de foto's nog') met veel kleding voor Yuan en weinig voor ons. Dankzij die reis, nemen we tegenwoordig wel veel minder bagage mee op vakantie dan voorheen.
    Hebben jullie in de tussentijd eigenlijk nog meer beeldmateriaal van Tino gekregen of is dat fotootje het enige?! Ben eigenlijk gewoon benieuwd. Plezier!

• 27 Januari 2012 - 05:34

Rene En Karen Te Poel:

wauw 6 februari al de dag dat jullie Tino krijgen. Wat snel al!! Het is nu echt aftellen voor jullie en ik kan niet wachten om jullie berichten uit China te lezen. !!!
    liefs karen
    voor ons nog 12 dagen!!!

• 27 Januari 2012 - 10:19

Rianne Van Vondel:

Ik wens jullie heel veel plezier en veel geluk met jullie 2 kanjers van kinderen! Ik ga zeker jullie blog bij houden... toch jammer dat we niet tegelijk die kant op kunnen!

Groetjes Rianne

• 27 Januari 2012 - 14:19

Omi Leusden:

he luitjes wat een fijne berichten allemaal,en wat spannend
    nu gaan jullie echt dat lieve ventje ophalen.lieve noa ,naar china en je broertje ophalen je zal wel kriebels in je buik hebben.ik bel volgende week nog even.
    een heeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel.
    omi leusden

• 28 Januari 2012 - 14:10

Patrick, Helga & Bo:

He reisgenootjes,
    Volgende week is het eindelijk zover, dan zijn we nu onderweg naar Schiphol! :-)
    Hier moeten we ook nog "even" de koffers inpakken. Zal we passen en meten worden, haha.
    Nog 7 nachtjes....
    Tot volgende week!
    Groetjes van Patrick, Helga & Bo

• 29 Januari 2012 - 12:57

Sandra Kokx:

Nog 1 week en jullie mogen gaan. Heerlijk lijkt me dat. Niks meer wat roet in het eten kan gooien. Heel veel succes en plezier de komen de weken. We zullen jullie belevenissen volgen.

Sandra

• 30 Januari 2012 - 13:58

Chantal Arnold Roan:

hey familie
    heel veel plezier en we zijn erg blij voor jullie.
    we houden jullie verslag in de gaten.
    geniet er van met z'n vieren

• 02 Februari 2012 - 11:03

Hbk:

Ha Marcel en familie ,
    Veel plezier en een goede reis toegewenst.
    Ik blijf jullie volgen op deze geinige site.
    Geniet ervan.
    Gr Fred

• 03 Februari 2012 - 10:48

Omi:

ik kan het niet laten om nog een hele dikke knuffel aan noa mee te geven.
    veel plezier in het vliegtuig en in china.
    en je lieve broertje.
    tot over een paar weken.
    liefs omi leusden.

• 05 Februari 2012 - 19:28

YES:

Het is nu half vier 's nachts in China en vandaag wordt dus jullie grote dag! Ben benieuwd; ik houd deze weblog goed in de gaten.