We zijn in China!!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu We zijn in China!!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

We zijn in China!!!

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Februari 2012 | China, Hangzhou

Nou we zijn er hoor!! Was een lange vlucht maar om 21:00 Chinese tijd waren we in het hotel.Erg moe maar we zijn er!
Noa heeft het super gedaan,ze heeft heerlijk geslapen in het vliegtuig maar ook lekker in haar nieuwe boek gelezen. En tussendoor nog even eten en drinken.

Vanmorgen was het dan zover, om 09:00 werden we opgehaald door Chris en werden we naar de Civil Affairs gebracht. Toen we binnen kwamen was Tino er nog niet,na een minuutje of 20 werd hij binnengebracht. Wat is hij mooi en nog zo klein.Hij vond het een beetje eng,tja wat wil je 2 van die vreemde mensen,maar Noa vond hij een stuk minder eng!!Noa en Tino hebben samen een beetje gespeeld, zodat wij de papierwinkel konden regelen. Opeens begon hij te roepen en bijna te huilen,wij dachten dat hij zijn verzorgers zocht, maar al snel kwamen we erachter dat hij heel nodig moest plassen! Snel naar de wc, nou ja wc, het putje in de grond was ook goed,werd me verteld,tja...
Aangekomen in de hotelkamer hebben we even gespeeld en daarna wilde ik hem omkleden,er kwamen wel 4 lagen kleren tevoorschijn,en zo koud is het hier niet.Zijn nieuwe kleren wilde hij aan,al zijn ze aan de ruime kant.
Ook Noa doet het zo goed, ze is echt lief voor Tino en lopen samen hand in hand,hoe schattig is dat.Ook kattenkwaad uithalen zijn ze samen erg goed in hebben we al ondervonden.
Vanavond lekker uit eten en morgen weer aan de slag met de papieren.

Zai jian!!

• 06 Februari 2012 - 09:21

YES:

Wat fijn dat de ontmoeting zo voorspoedig is verlopen en dat Tino het zo goed doet; want inderdaad, het is me nogal een ommekeer in zijn leventje! Heel veel plezier en geluk met z'n 4-tjes. En Noa, wat ben je toch een lief kind! Ik kijk nu al uit naar de foto's.

• 06 Februari 2012 - 09:22

YES:

Ha ha, ik was te snel. Ik zie foto's... yeah!

• 06 Februari 2012 - 09:33

Rene En Karen Te Poel:

ooo wauw!! kippenvel hier!! gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. wat een lekker ding
    enne kleertjes toch te groot?? hihihi ben benieuwd of wij dit straks ook hebben. geniet geniet geniet en wij komen er ook bijna aan!!!

• 06 Februari 2012 - 10:34

Opa & Oma Amersfoort:

Wat fijn dat Noa zo'n prettige reis heeft gehad en wat ziet dat er al vertrouwd uit zeg en wat een heerlijk jong. Geniet van de komende dagen en tot gauw.

Opa en Oma kippie

• 06 Februari 2012 - 10:45

Ellen:

Noa ziet er apetrots uit met haar arm om haar broertje heen! Jij ook van harte met je broer, veel plezier met elkaar!

• 06 Februari 2012 - 10:54

Marianne:

Wat een mooi manneke!! Eindelijk!! Gefeliciteerd met jullie zoon Tino.
    Veel liefs Marianne

• 06 Februari 2012 - 11:03

Familie Akkerman:

HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje Tino. Wat een heerlijke blije dag is het vandaag voor jullie. Wat een slank mannetje, dat komt wel goed met al die hutspotten die hier nu gegeten worden met die kou. Vanaf nu echt met z'n viertjes. Een heerlijke dag en reis gewenst en wij lezen gezellig mee.

Groetjes,
    Bouke, Saskia, Micha & Joshua Akkerman
    www.opwegnaarjoshua.blogspot.com

• 06 Februari 2012 - 12:02

Mathilda:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Tino, wat leuk dat het tussen broer en zus ook al klikt. Heel veel plezier met jullie viertjes in China.

Groetjes Mathilda
    Mama van Delano, 2e zoon nog in China (via Meiling)

• 06 Februari 2012 - 12:02

F, P, W, B:

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tino!!
    Wat een mooi gezicht zo broer en zus. Heel herkenbaar in Hangzhou.

Wij waren er in de zomer van 2010 om Brian Li Huan Ting op te halen.
    Geniet van jullie gezin van 4 en van elkaar.

groetjes,
    Petra Meijer
    mama van Wendy en Brian Li Huan Ting uit Wenzhou
    beiden via Meiling

• 06 Februari 2012 - 12:39

Ton,Annemieke+kids:

Wat een scheetje is het he? Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. Voortaan echt met z'n 4tjes!! Geniet er van en voor vannacht lekker slapen.
    groetjes en tot lezens of skype.

• 06 Februari 2012 - 13:39

Marlou,Igor En MaJin:

Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een leuk ventje en wat doet hij het volgens mij al goed bij jullie. Dat moet puur genieten zijn.

Wij blijven jullie op de voet volgen, want over een maand of 5 a 6 hopen wij in jullie schoenen te staan.

Groetjes Marlou

• 06 Februari 2012 - 14:05

Carla Henk En Kids:

zo te lezen en te zien is alles goed gegaan wat fijn dat ze het samen goed kunnen vinden veel plezier nog groetjes

• 06 Februari 2012 - 14:08

Fam. Boots:

Ooh, wat een mooi mannetje hebben ook jullie gekregen! Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Hier ook alles goed, wat voelen we ons rijk met 2 jongens die nu lekker liggen te slapen. Geniet van elkaar de komende dagen, en tot vrijdag of zaterdag (wij gaan vrijdag terug naar Beijing, bij jullie al bekend?)
    Groetjes uit Shijiazhuang van
    Patrick, Helga, Bo & Cheng

• 06 Februari 2012 - 14:12

Omi Leusden:

ben net uit m,n werk snel gekeken en jes het moment is daar .wat een mooi kind en wat is noa dan weer groot .
    het lijkt wel of het altijd zo geweest is.
    heb elk uur mee geteld,lieve schatten 4hele dikke knuffels uit leusden.
    ga genieten .
    sabine en marsel jullie zijn kanjers.
    liefs omi

• 06 Februari 2012 - 15:16

Nacida & Reamon:

wat een leuk neefje heb ik er toch weer bij:P

het is echt een knappert:D
    heel veel plezier daar nog met de kleine tino en met noa.
    ik hoop jullie snel weer te zien hoor!!.

groetjes en een dikke kus van ons(K)

• 06 Februari 2012 - 16:04

Jacco, Yvonne, Nick:

Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat.Buiten de papierwinkel om...lekker genieten en van harte gefeliciteerd..Leuke foto's.. we kijken uit naar meer!!

• 06 Februari 2012 - 17:00

Arno En Patricia:

Wat een leuk jongetje zeg! Echt leuk die twee, hand in hand en kattenkwaad uithalen. hahah Dat wordt nog wat! Erg fijn om te horen dat alles goed gegaan is. Geniet ze en we kunnen niet wachten op jullie volgende verslag!!

• 06 Februari 2012 - 17:09

Roger& Monica:

Hoi lieve buurtjes!
    Wat een leuk bericht en wat geweldig om te horen! Wat een leuk mannetje is het en Noa er zo trots naast! Ben benieuwd hoe jullie slapen vannacht ;))Geniet ervan en veel plezier!Groetjes Roger, Monica, Luca & Jeremy

• 06 Februari 2012 - 19:49

Karlijn En Annemarie:

Hallo, wat een mooie foto's , ik was helemaal ontroerd. Erg leuk om de foto's te zien. Helemaal leuk!!!! En natuurlijk gefeliciteerd. Nu is het eindelijk echt.
    Zijn heel blij voor jullie.groeten en kus voor Noa en tino natuurlijk!,

• 06 Februari 2012 - 20:34

Anneke Ten Cate:

het ziet er uit alsof ze elkaar al jaren kennen.
    leuk om te horen dat de reis goed was heel veel plezier daar.

• 06 Februari 2012 - 20:59

Patty:

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, wat een heerlijk manneke!

• 06 Februari 2012 - 22:15

Opa Osman:

marcel abii

we zijn heel blij voor jouw en heel leuk dat de kinderen het goed doen.
    groeten

afname team.

• 07 Februari 2012 - 07:38

Marielle Langerak:

Wat fijn dat het allemaal goed gaat?
    Geniet er maar van.
    De groetjes van mij en Jasper

• 07 Februari 2012 - 12:38

Marcel, Anita & Jian:

Ooooooo wat geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!! Wat fijn te lezen dat het tussen broer & zus zo goed gaat zeg... en las wij vlug naar de foto's kijken is het net of Jian daar staat hihihi... Wat een heerlijk mannetje zeg... Geniet ervan en hou ons zeker op de hoogte, wij genieten mee en beleven het weer een beetje opnieuw hier...
    Een super tijd gewenst daar in dat mooie China...

Lieve groetjes Marcel, Anita & Jian (sinds 29 aug 2011 in onze armen)

• 07 Februari 2012 - 17:55

Carla Henk En Kids:

hallo daar in het verre china wat fijn om te zien dat het allemaal zo goed gaat ze hebben het samen heel gezellig we blijven het volgen

groetjes