Voor Groep M5A - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Voor Groep M5A - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Voor Groep M5A

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Februari 2012 | China, Hangzhou

Hoi allemaal,

Het was heel ver vliegen naar China maar ook heel leuk in het vliegtuig.
Mijn broertje Tino is heel lief en grappig en ondeugend!! Ik moet er steeds om lachen.
Het eten is ook erg lekker.
Ik mis jullie een klein beetje want het is wel erg leuk hier in China!

Groetjes van Noa.
Zai jian (tot ziens)

• 07 Februari 2012 - 09:34

Uit Leusden:

he lieve noa ,knap van je dat je zolang lief bent geweest in het vliegtuig.
    en hoera je broer is er ,kan je lekker ondeugend zijn .
    lieve schat een heeeeeeeeeeeeele dikke knuffelook voor tino natuurlijk.
    liefs omi leusden

• 07 Februari 2012 - 16:11

Arno En Patricia:

Hoi Noa, stoer hoor zo'n lange reis maken. En wat heb jij een leuk broertje zeg! Volgens ons zijn jullie wel een beetje erg ondeugend :-) Heel veel plezier daar, en groetjes aan Tino. Doei Arno en Patricia

• 07 Februari 2012 - 18:33

Karlijn:

Hoi Noa,
    Dat is fijn dat het leuk is in China!! ik zou eigenlijk ook is een keertje naar China willenje broertje is lief om te zien
    Het is hier heel koud en bij jullie??
    !Groetjes karlijn!

• 07 Februari 2012 - 19:36

Lucas Stam:

Hallo Noa, wat leuk om de foto's te zien van jou en je broertje! Gaat het allemaal goed daar? Wij missen jou ook wel hoor, in de klas! Geniet maar van je lieve broertje! Groetjes Lucas!!!

• 08 Februari 2012 - 12:08

Jasper:

Hoi noa is het leuk in china we missen je hoor.
    Leuk broertje
    Groetjes jasper langerak.

• 08 Februari 2012 - 19:44

Lisa:

Hoi, alles goed hoe is het met jou Noa een lief broertje hoor. Veel groetjes we missen je wel hoor, dikke kus. Doei,,Lisa blokland

• 08 Februari 2012 - 19:49

Linda De Visser:

Hoi Noa, alles goed daar?
    we missen je allemaal.
    kan je broertje al een beetje nederlands? :) vast wel cool om in china te zijn. Vindt het leuk dat je eindelijk je broertje heb.
    Zai jian

Van Linda

• 09 Februari 2012 - 15:48

Sem Erik:

hoe gaat het

• 10 Februari 2012 - 14:13

Lisa Blokland:

Hoi noa
    Hoi noa, hoe gaat het .wij ziijn met heel de klas wezen schaatsen bij lucas op de sloot dat was erg leuk, we hebben warme chocolademelk met slagroomgehad. Kan je al eenbeetje met je broertje praten. De groetjes aan papa en mama. Doeiiiiiiiii. Van lisa

• 13 Februari 2012 - 13:25

Lisa Blokland:

Hoi noa ,alles gaat goed aan de fotos tezien!!!!!! Zo jij krijg wel heel veel tezien!! Vind dat stokje sate er wel erg lekker uit zien.kan je er een mee brengen ???? Grapje!!! Nee hoor!! Liever niet.heb jij er een geproeft??? Knap hoor, nou de groetjes weer. Van lisa blokland.

• 14 Februari 2012 - 19:53

Lucas Stam:

hoi noa, hoe is het nu met je en je broertje? het is nu niet meer zo koud hier en nu gaat het ijs weg. doei lucas!