Belangrijke dag!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Belangrijke dag!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Belangrijke dag!!

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Februari 2012 | China, Hangzhou

Vandaag was een belangrijke dag,we moesten om 08:30 klaarstaan,om weer terug te gaan naar de civil affairs waar we alle papieren moesten tekenen bij de notaris.Nu is Tino officieel onze zoon,voor ons was dat natuurlijk al zo!!
Daarna een gezellig (not) ritje van anderhalf uur naar het politiebureau om daar zijn paspoort aan te vragen.Daar waren ook zijn verzorgers van het tehuis weer,zij wilde hem graag optillen maar daar wilde Tino niks meer van weten. Arm mannetje,wat moet er toch allemaal in zijn koppie omgaan. Daarna wat gegeten bij de KFC en weer terug rijden naar ons hotel.Alles bij elkaar waren we toch weer 5 uur onderweg geweest.Na even bijkomen op de hotel kamer,zijn we maar weer gaan eten, Daarna gingen Noa & Tino nog samen lekker badderen,nou ja badderen,het leek wel een golfslagbad! Daarna heerlijk samen slapen, super toch!!

• 07 Februari 2012 - 14:24

Arjan:

Hey wat goed om alles te lezen. Fijn dat het zo goed gaat met jullie en dat het ook nog zo leuk is daar. We zijn heel erg benieuwd naar jullie verhalen een vooral om jullie met z'n 4en samen te zien. IN HET ECHT natuurlijk.
    Veel succes daar! We houden het in de gaten.

• 07 Februari 2012 - 15:27

Jolanda Van Wezel:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tino. Geweldig om te zien hoe ze samen keten, dat komt me echt heel bekend voor. Een hele fijne tijd in China nog.
    Groetjes,
    Jolanda, mama van Bing en Menglan.

• 07 Februari 2012 - 16:00

Arno:

Hé Mars, dat zie ik graag. De mannen onder elkaar! Haha, leuke foto! De andere ook hoor. Gr. Arno en Patries

• 07 Februari 2012 - 17:47

Marianne:

Wat een geweldige foto's. Tino die zijn hand op noa's been heeft. De foto van pappa en tino.....zoooo vertederend. Het ziet eruit alsof hij al jaren bij jullie is....en geweldig om te lezen dat alles zo goed gaat!! Kijk al uit naar jullie volgende bericht en foto's x x. Marianne

• 07 Februari 2012 - 17:50

Ton,Annemieke+kids:

Yes weer een stukje papierhandel afgewerkt, fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Nog de speciale groetjes van Jinte ze leeft helemaal met jullie mee en vraagt constant welke tijd het nu in China is we kijken iedere dag naar jullie verslagje en foto's uit.
    groetjes van ons allemaal

• 07 Februari 2012 - 18:48

Mathilda:

Allereerst gefeliciteerd nu is hij ook officieel jullie zoontje, hoewel dat natuurlijk al lang zo voelde, zo leuk om mee te lezen met jullie reis en wat een gave foto van broer en zus schaterend samen op bed met de muppets.

Mathilda
    Mama van Delano en 2e zoon nog in China via Meiling

• 07 Februari 2012 - 22:39

Herman(sinterklaas):

Hoi,leuk dat alles goed gaat daar.Wat ik aan de foto,s zie lijkt hij al aardig gewend aan jullie.Nog veel plezier daar met z,n vieren,maak er wat mooi,s van.

• 07 Februari 2012 - 23:11

Claudia:

Van harte Gefeliciteerd!!!
    wat een mooi plaatje!!!..foto van mars en Tino erg mooi!!!

Groetjes Van Jaycee en Layla..dikke kmuffel aan de kids..xxx Claud

• 08 Februari 2012 - 09:41

Marielle En Jasper:

Van harte gefeliciteerd dat Tino nu officieel jullie zoon is.
    Wat schattig joh die foto's.
    Gr van hier.

• 08 Februari 2012 - 09:45

Yvonne Leusden:

hallo allemaal wat fijn dat ik zo mee kan kijken.
    print alles uit .
    heb oma piep ook foto,s gestuurd.
    he mars ,wat een ontroerende papa zoon foto.
    kerel wat ben ik trots op je .
    allemaal kus kus
    omi leusden

• 11 Februari 2012 - 10:36

Gerda Van Der Lee:

Van Harte Proficiat met jullie zoon en broertje TINO!!
    We hebben genoten van jullie mooie fotos,en we blijven jullie volgen.
    Geniet met zn allen van China.

Lieve groet: Arnold en Gerda
    Leusden