West Lake - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu West Lake - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

West Lake

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Februari 2012 | China, Hangzhou

Vanmorgen voor de eerste keer eens lekker uitgeslapen,heerlijk.
Vandaag lekker een vrije dag, dus op het gemak ontbeten met zijn vieren. Daarna zijn we naar de West Lake gewandeld.
Dat is 1 van de mooiste plekjes van China.Het zonnetje scheen lekker en het was een paar graden boven nul,dat is in Nederland wel anders lezen we in de krant.Bij het meer aangekomen kijken we onze ogen uit, zo'n groot meer met mooie bergen er om heen. Overal liggen bootjes waarmee je naar de overkant kan varen.
Ook is er een soort waterorgel die op muziek het water de lucht in spuit.
Noa en Tino kunnen lekker een beetje rennen en overal op klimmen.Noa vindt het erg grappig dat iedereen naar ons kijkt omdat we er anders uit zien. Thuis is dat natuurlijk andersom.
Ook is Noa al een paar keer in het Chinees aangesproken,we leggen dan uit dat ze wel Chinees is maar de taal niet spreekt.Ze knikken dan vriendelijk maar of ze echt begrijpen wat we zeggen???
s'Avonds zijn we uit eten geweest bij de plaatselijke Chinees (haha),onze begeleider Chris heeft voor ons het eten besteld en na een klein poosje kwam er van alles op tafel te staan,en het smaakte voortreffelijk!!! Ook Tino at alles maar dan ook alles net smaak op.Noa iets minder,die had bij veel dingen maar 1 woord: ieuw.
Verder gaat het erg goed met Tino, hij begrijpt steeds meer wat we zeggen en wat we bedoelen.
Iedereen bedankt voor de leuke en lieve berichtjes, het is erg leuk om allemaal te lezen hier in dat verre China.
Tot morgen.

• 08 Februari 2012 - 15:34

Anke:

Wat mooi om mee te beleven wat jullie mee maken raak er elke xx een beetje ontroerd door, wat fijn voor jullie dat t zo goed gaat!!
    liefs anke

• 08 Februari 2012 - 15:39

Arno En Patries:

Zo te horen is de druk eraf en kunnen jullie nu 100% genieten! Mooie foto's Mars! Veel Plezier!!

• 08 Februari 2012 - 15:50

Karlijn:

Hoi noa,
    Ik was vandaag naar troy zijn kinderfeestje geweest en we gingen dansen leuk hè
    !Groetjes karlijn!

• 08 Februari 2012 - 17:55

Marianne:

Wat een leuke foto`s weer en zò leuk om jullie ervaringen te lezen. Het is hier inderdaad erg koud...de elfstedenkoorst groeit bij de friesen. Liefs Marianne

• 08 Februari 2012 - 18:03

Sil:

nou geweldig dat het goed gaat super hoor zie elke dag weer uit naar de dingen die jullie beleven .

liefs sil

• 08 Februari 2012 - 19:34

Lisa Blokland:

Hoi fam de ruiter prachtige fotos . Geniet er maar van.veel liefs en dikke kus van lisa. Doei noa.

• 08 Februari 2012 - 19:59

Annemarie:

Mooie foto's hoor, leuk om te zien, en volgens mij worden tino en noa 2 handen op 1 buik. Heerlijk ondeugend zo te zien. Geniet allemaal lekker van de vakantie en nog fijne dagen. Groetjes, Arjan, Annemarie, Sanne en Karlijn.

• 08 Februari 2012 - 20:04

Sandra:

He

Wat een mooie foto's en wat zien jullie er mooi uit samen. Je ziet wel dat jullie het leuk hebben, goed om te zien. Geniet er lekker van met z'n viertjes en ik hou het allemaal in de gaten.

dikke kus sandra

• 08 Februari 2012 - 21:14

Tante Lenie:

hoi marcel sabine ,noa en tino heel fijn dat alles zo goed gaat ,kijk elke dag wel even ,en wat heerlijk dat de kinders zo goed met elkaar op kunnen schieten ,groetjes van mij .

• 09 Februari 2012 - 16:06

Omi Leusden:

wat heerlijk om alles mee te kijken,
    ik geniet er elke dag van.snel even kijken.
    he zus wat sta je er trots op met je twee kinders.he noa wat ben je groot dat zie ik nu pas.en wat zie ik daar een nieuw tasje maar omi,s kleur en geen blauw.wat ziet het er mooi uit.nou weer een hele dikke knuffel aan allemaal.
    liefs omi leusden.