Pagode - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Pagode - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Pagode

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Februari 2012 | China, Hangzhou

Vandaag moesten we om 09:30 klaarstaan want we zouden 3 dingen gaan bekijken,samen met Chris.
Onze eerste stop was met een grote Pagode.Er omheen lag een heel mooi park met natuurlijk een heleboel trappetjes.Na een rondleiding zijn we door gegaan naar de volgende Pagode, deze was gebouwd door 1 monnik,deze Pagode was bedoeld om het water rustig te houden zodat dit niet zou overstromen.Dat is sindsdien ook niet meer gebeurd.
Tussen de middag hebben we weer een Chinese lunch met rijst en allerlei heerlijke gerechten erbij.Daarna even door een Chinees straatje gelopen met allerlei kitsch dingen,Noa vond dit erg leuk dus die heeft een paar dingetjes gekocht.
Op naar de volgende bezichtiging, je raad het al een Pagode. Hij was erg mooi en hoog. Deze mochten vanbinnen bekijken en met een lift(gelukkig)kon je omhoog. Wat een super uitzicht zeg,we keken nou zo over de West Lake heen,prachtig.
Toen we weer richting hotel gingen was het rond 15:00, Tino was erg moe van al dat lopen dus die viel in de auto in slaap,in het hotel aangekomen sliep meneer gewoon verder,heerlijk toch zo'n tukje doen.De mannen moesten daarna nog naar de Notary voor belangrijke papieren.
Als het goed is vliegen we morgen aan het einde van de dag terug naar Beijing en komen we weer samen met de groep en daar blijven we dan tot 21 Februari.
Ik hoop vanavond de foto's er op te zetten.
Tot morgen!!

• 09 Februari 2012 - 16:06

Linda De Visser:

Hoi Noa,
    De juf heeft de wepsaait laten zien.
    Ik zal ook wel naar china willen:).
    en is het daar ook zo koud

• 09 Februari 2012 - 16:08

Familie Dumas:

Wat een ervaringen allemaal in zo'n korte tijd. En wat een prachtige zoon en broertje hebben jullie, gefeliciteerd! Noa, we hebben vandaag geschaatst met de klas. Het was heel leuk maar we missen je wel. Geniet van jullie reis en we wensen jullie een fijne tijd.

• 09 Februari 2012 - 18:22

Marijke Hellwig:

Ik heb jullie reisverslag gelezen. Heel bijzonder dat dit tegenwoordig kan. Jullie zo ver weg en toch zo dichtbij.
    Wat een mooi mannetje is Tino. Je ziet op de foto''s dat hij het al heel erg naar zijn zin heeft. Noa geniet jij ook een beetje van deze super vakantie (reis). Wat leuk zo'n klein broertje. Heb je hem al nederlandse woordjes geleerd? Heel veel plezier daar in China.

• 09 Februari 2012 - 20:07

Mathilda:

Het laatste nachtje in de provincie, toch altijd weer emotioneel om die te verlaten, een hele goede vlucht morgen en heel veel plezier in Beijing met de overige meiling ouders

• 10 Februari 2012 - 09:46

YES:

Plezier in Beijing!

• 10 Februari 2012 - 14:27

Hanneke Blokland:

Hoi. Eerst nog van harte gefeliciteerd. Ik hoef niet te zeggen geniet er maar van. Het straald van de fotos af hoe gelukkig jullie zijn, fijn hoor.mooie broer heb je Noa.plaagt hij je al een beetje. Veel plezier nog. Groetjes familie Blokland

• 10 Februari 2012 - 15:36

Rene En Karen Te Poel:

eindelijk een reactie van ons. jullie komen morgen naar Beijing en wij vertrekken! wie weet zien wij elkaar volgende week zondag of maandag nog wel als wij met Xem terugkomen. Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Liefs van ons