Notary - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Notary - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Notary

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Februari 2012 | China, Hangzhou

Donderdagmiddag ben ik (Marcel, dit keer) met Walter en Chris de papieren bij de Notary op gaan halen, deze papieren zijn heel belangrijk, en mag geen enkele fout bevatten, omdat als we in Beijing zijn onherroepelijk worden teruggestuurd als de papieren niet kloppen.Je voelt hem al aankomen.... de papieren klopte niet, op zich nog niet zo erg, als er iemand is die de fout wil herstellen, maar de dame achter de bali was daar in ieder geval niet toe genegen. Toen Chris er uiteindelijk de notaris herself er bijhaalde ontaarde dat in een mondeling gevecht waar de honden geen brood van lusten, natuurlijk zaten alle andere clienten op de eerste rij. Chris heeft uiteindelijk de notaris een mondelinge verklaring af laten leggen, en deze opgenomen met zijn telefoon, hierna waren de dames stil (inmiddels 4 dames) en begonnen ze met de papieren in orde te maken. Pffffffffffff
S'avonds zijn we heerlijk pizza wezen eten met Walter, jaqueline, Madelief en Sun.

• 11 Februari 2012 - 10:21

Arno En Patricia:

Sjongejonge, wat een luie donders. Peper in die r... moeten ze krijgen. Maar goed, gelukkig is het goedgekomen. Fijn dat je er niet alleen voor staat. Succes en veel plezier verders!!

• 11 Februari 2012 - 12:10

Roger,monica,luca,je:

Wat een prachtige foto's allereerst en wat mooi om jullie zo als gezin in dit mooie China te volgen!! Leuk om Noa en Tino zo samen te zien lachen! Slapen jullie ook een beetje of zitten jullie vol indrukken en adrenaline?? Went het een beetje voor Tino (en voor jullie)? Maar wat een heftige toestand zo bij die notaris...Gelukkig komt het dan toch weer 'goed'...Veel plezier vooral nog verder, geniet er nog even van!! Roger, Monica, Luca & Jeremy

• 11 Februari 2012 - 13:21

Filip, Rianne En Cheng Van Vondel:

Jemig dat hadden jullie vast ook niet verwacht!! Ik vind het heel leuk om jullie te volgen via dit blog en wens jullie heel veer geluk met jullie mooie gezin. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat wij dit ook mogen meemaken over precies 3 weken!!!

• 11 Februari 2012 - 13:30

Marianne:

Wat een gedoe, en de nodige stress natuurlijk. Hoop dat het nu in orde is!! Have fun, en òp naar jullie volgende verslag!! Liefs vanuit een koud kikkerlandje

• 11 Februari 2012 - 15:33

Ton,Annemieke+kids:

ALWEER!!!!
    gelukkig overkomt ons dat nooit ha ha.
    Fijn dat het toch weer goed gekomen is, pak van het hart.
    groetjes Ton, Annemieke, Jinte en Febe