Laatste dagje Hangzhou - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Laatste dagje Hangzhou - Reisverslag uit Hangzhou, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Hangzhou

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Februari 2012 | China, Hangzhou

Vrijdagmorgen de bevestiging van Chris gekregen dat de we (de mannen) s'middags mee naar het politieburo kunnen om de paspoorten van de kinderen op te halen. Dus eerst kunnen we uitchecken uit het hotel, om 14.00 uur vertrekken we met de taxi, dat klinkt makkelijker dan het is, want de kans dat er een taxi voor je stopt is ongeveer net zo groot als dat je lotto wint.
Maar soms zit het mee, de paspoorten lagen keurig klaar, en zonder de hele administratie te hoeven laten zien stonden we binnen 10 minuten weer buiten.En nu weer een taxi.....
Bij het hotel aangekomen nog tijd voor een bakje koffie, en daarna het vertrek naar het vliegveld, om 17.00 rijden we weg, ongeveer een ritje van 35 a 40 minuten.
De details zullen we jullie maar besparen, maar uiteindelijk checken we zo rond 00.45 in in het Novotel in Beijing.
Nog een extra bedje geregeld voor Tino, en voila slapen om 02.00.
Liggen we net een beetje in te dutten, gaat de hoteltelefoon keihard tring...tring, we zitten gelijk rechtop in bed, ik neem op ... tuut,tuut....Grrrr...Die hoorn hebben we er maar naast gelegd. Welterusten

• 11 Februari 2012 - 15:36

Ton,Annemieke+kids:

Weer een "heftig" reisje achter de rug, wel weer een stapje dichter naar het thuisfront.
    groetjes

• 12 Februari 2012 - 21:54

Rene En Karen:

wauw wat een reis. pff. wij hoeven gelukkig maar 3 uurtjes te vliegen. en als alles goed is vliegen wij 's morgens al terug naar Beijing.