Eerste dagje Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Eerste dagje Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Eerste dagje Beijing

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Februari 2012 | China, Peking

Na een ietwat korte nacht gaan lekker ontbijten, het ontbijt is hier wel veel beter als in Hanghzou (geldt ook voor het hotel)
Nu zien we ook de andere families weer, nu inmiddels met kinderen, erg leuk om hen weer te zien,en de ervaringen van afgelopen week uit te wisselen.
Na het ontbijt gaan we onder begeleiding van Theo (begeleider van meiling) de stad Beijing verkennen, en komen er zo achter dat we in een erg mooi deel van Beijing zitten, mooie winkels, en mooie schone omgeving.
Op een leuk marktje geweest, even afdingen voor een rugzakje, enge beestjes op sateprikker bekeken (zie foto), en heerlijk bakje koffie gedronken. Daarna weer terug naar het hotel, want om 14.30 gaan we papieren in orde maken voor de Nederlandse ambassade, hier gaan we Maandagochtend heen.
S'avonds heerlijk gegeten in een restaurant net naast het hotel... het lekkerste eten sinds onze aankomst in China, heerlijk, daarna nog even een bakje koffie in het hotel en lekker vroeg naar bed (althans de kinderen, wij moeten nog even bloggen, we liepen immers twee dagen achter door al het gereis)

Tot morgen.

  • 11 Februari 2012 - 15:47

    Marianne:

    Even voorstellen: ik ben de oma van Ben, Janneke vertelde me dat ik jullie verslegen ook kon lezen en dat heb ik dus net gedaan. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Tino en Noa met haar nieuwe broertje. Ik wens jullie een hele mooie toekomst samen. Lekker nog even genieten van het samen zijn met de groep en dan jullie reis naar Nederland waar wij bijna niet meer kunnen wachten om jullie allemaal te verwelkomen op Schiphol.

  • 11 Februari 2012 - 15:47

    Marianne:

    Even voorstellen: ik ben de oma van Ben, Janneke vertelde me dat ik jullie verslegen ook kon lezen en dat heb ik dus net gedaan. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Tino en Noa met haar nieuwe broertje. Ik wens jullie een hele mooie toekomst samen. Lekker nog even genieten van het samen zijn met de groep en dan jullie reis naar Nederland waar wij bijna niet meer kunnen wachten om jullie allemaal te verwelkomen op Schiphol.

  • 11 Februari 2012 - 15:52

    Arno En Patricia:

    Mmm..... lekker zo'n gebakken insectensaté. Mooi met een beetje scherptediepte in de foto, Mars. dat zijn leuke plaatjes om met de AV te spelen! Kan niet wachten op de foto's van de Chinese muur. Geniet ze met z'n 4en!!!!

  • 12 Februari 2012 - 00:25

    Sandra:

    Oh die sate stokjes is echt wat voor mij. Jammer dat ik er niet bij ben joh want ik was er op afgesneld om ze lekker op te peuzelen.
    echt mooi om zo mee te lezen wat jullie meemaken en dat is nogal wat. WAt een gedoe weer met die papieren. En alles gaat goed met broer en zus aan alle foto's te zien.
    geniet er lekker van daarzo.hier mis je niks hoor.
    Dikke kus voor jullie allemaal.

  • 12 Februari 2012 - 00:55

    Rene En Karen:

    welkom terug in Beijing!! als jullie nog leuke tips hebben voor in Beijing laat het dan even weten. Hier in Chengdu is het druk, heeel druk. Vandaag op ondezoek om de stad te verkennen en morgen is het zover XEM dag!!!
    liefs ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2012

We zijn een week thuis!!

20 Februari 2012

Laatste dagje China

18 Februari 2012

De verboden stad

17 Februari 2012

Het Zomerpaleis

16 Februari 2012

Via de zijderoute naar de zijdemarkt
Familie

Actief sinds 14 Okt. 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 86529

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 21 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: