Vrije dag - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Vrije dag - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Vrije dag

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Februari 2012 | China, Peking

Vandaag lekker de kinderen uit laten slapen en daarna een heerlijk ontbijtbuffet.
We hebben vandaag een vrije dag dus we zijn op het het gemak door Beijing gelopen.
We zijn nog op zoek geweest voor een broek voor Tino, want hij is een stuk kleiner dan gedacht,maar niet echt eentje kunnen vinden.
Je krijgt ook niet echt de tijd om er een te zoeken want er komen van verschillende kanten dames aanlopen die je een broek willen verkopen die veel te groot is of echt heel duur. Dan maar niet.
Tussen de middag wat gegeten op de kamer en met de kinderen gespeeld.
Vanavond weer uit eten, ik denk dat het Chinees wordt;)
Met beide kids gaat het goed, Noa vermaakt zich met Madelief of met Tino.
Tino praat al wat woordjes Nederlands,en hij kan tot 5 tellen in het Nederlands.Dat is toch best knap in een week tijd.

Zai jian.

• 12 Februari 2012 - 11:48

Omi Leusden:

hallo lieve schatten allemaal,he mars wat een verhaal met die papieren je zal ze maar niet mee krijgen .
    gelukkig is het goed afgelopen.
    wat gaat het goed met tino en dat hij al kan tellen wonderbaarlijk.
    he noa wat staat die hoed je mooi,maar ja jou staat alles mooi zo,n mooi kind.
    de tijd gaat snel genieten jullie nog maar
    van alles wat op je pad komt.
    dikke knuffel omi leusden

• 12 Februari 2012 - 21:35

Rene En Karen:

wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Ik ben ook zo benieuwd of Xem ook zo klien is/lijkt als Tino. En wat knap hoor dat Tino het zo goed doet!!
    wij zijn ondertussen al wakker van de zenuwen, vandaag is het zover. Wij krijgen Xem!!!
    kiefs Karen

• 13 Februari 2012 - 10:42

Mariet:

ik mocht jullie reisverslag even lezen bij je vader. wat een belevenis zeg daar in het verre china.
    het ziet er erg gezellig uit allemaal en tino zijn geweldige lach naar zijn vader doet een mens goed.
    tel de dagen maar af maar vergeet niet te genieten van al het moois.