Lama tempel - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Lama tempel - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Lama tempel

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Februari 2012 | China, Peking

Vandaag konden Sabine en de kinderen lekker uitslapen,ik moest om 8.30 klaar staan om met Chris en Theo, en 1 lid van de andere families naar de Nederlandse ambassade te gaan.
Deze ligt in een wijk met nog een heleboel ambassades, veel bewaking en hekken, hierna moesten we naar buitenlandse zaken, hier worden de documenten gelegaliseerd.
Nu hebben we het meeste papierwerk gereed, en is het wachten tot de papieren definitief klaar zijn, dit zou volgende week Maandag zijn.Dit houdt dus in dat de rest van de tijd voornamelijk voor leuke uitstapjes zullen zijn, zo gaan we nog naar ; de muur, het Zomerpaleis, de Verboden stad, en morgen naar de Tempel of Heaven. (en ook nog de pearl market)
Afgelopen middag hebben we ook nog een uitstapje gemaakt naar de Lama tempel, hier zijn we met de taxi heen gereden (wederom een belevenis op zich)
Ik heb me weer uitgeleefd met de fotocamera,en hopelijk leuke kiekjes gemaakt. Na de tempel hebben we nog even door een hutong gelopen,vervolgens weer met de taxi terug naar het hotel. Uiteraard hebben we weer heerlijk bij een plaatselijke chinees gegeten, en terwijl Sabine de kinderen ging douchen, heb ik met een paar reisgenoten gewerkt aan de eerste follow-up rapportage.

• 13 Februari 2012 - 16:16

Arno En Patricia:

Super om te horen dat het papierwerk bijna rond is. Patries heeft trouwens een nichtje die bij de nederlandse ambassade in Beijing werkt (Michele de Rooze). Misschien heb je die naam horen vallen. Veel plezier met de tripjes en we genieten van de leuke foto's!!

• 13 Februari 2012 - 16:19

Ellen:

wat een mooie foto's!

• 13 Februari 2012 - 16:27

Jacco:

mooie foto's maatje. Goed om te lezen dat de kids zich prima kunnen vermaken. Blijven genieten allemaal en dat er nog vele foto's mogen volgen

• 13 Februari 2012 - 18:32

Marianne:

Wat een leuke foto's weer!! En fijn om te lezen dat het papierwerk op gaat schieten....in de tussentijd veel plezier met z'n viertjes. X x

• 13 Februari 2012 - 19:48

Marcel, Anita & Jian:

Wat geweldig om te lezen dat het allemaal zo goed met jullie gaat, en als wij jullie foto's zien van Beijing komt alles weer helemaal boven!!!! Geniet ervan en wat is het een stoer en lief mannetje jullie zoon & broertje... Liefs van ons 3

• 13 Februari 2012 - 20:06

Debby:

Wat een gave foto's. Mooi om te lezen hoe het daar gaat.
    Geniet ervan met jullie mooie mannetje.
    Ik blijf het vol bewondering lezen..
    Groetjes,
    Debby, Michel en Julian

• 13 Februari 2012 - 20:55

Annemarie:

Hallo, erg leuk om te lezen hoe het gaat bij jullie aan andere kant v.d.wereld. En mooie foto's hoor!! Leuk om mee te kijken met jullie. Geniet nog maar lekker van jullie vakantie en vrije tijd. (straat is toch of lang niet klaar)... Groeten, Arjan, annemarie, sanne en karlijn

• 13 Februari 2012 - 22:41

Karin :

Mooi mannetje en mooie foto's. Geniet nog van deze tijd.
    En het belangrijkste:gefeliciteerd met jullie zoon.

• 14 Februari 2012 - 06:19

Fredje :

Ha Marcel,(en familie uiteraard)
    Ziet er goed en gezellig uit geniet
    ervan , dit zijn de leuke dingen van het computertijdperk ,leuk om te zien/lezen hoe het jullie vergaat in verweggiestan.
    Gr

• 14 Februari 2012 - 08:19

Ellis Arjan En Anne:

He wat goed om alles te zien en te lezen. Wat hebben jullie al veel meegemaakt. Jullie zien er erg gelukkig uit. Ook bijzonder om jullie in China te zien op al die bekende plekken. We kijken uit naar volgende week, het duurt stiekem toch best lang. Tot snel!

• 14 Februari 2012 - 10:47

YES:

Wat een gezellig verslag wederom en wat een leuke foto's. Ik vraag me alleen af waarom zoveel Chinese kinderen het peace-teken kennen?! Zou dat zijn om die gekke Amerikanen (op wiens blogs ik veel van dit soort foto's voorbij zie komen) te pleasen?!