Voor Groep M5A de Chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu Voor Groep M5A de Chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van Familie Ruiter - WaarBenJij.nu

Voor Groep M5A de Chinese muur

Door: famderuiter

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Februari 2012 | China, Peking

Nihao Allemaal,

Vandaag heb ik een stukje van de Chinese muur beklommen.
Die is wel zevenduizend kilometer lang en honderden jaren oud.
Het was heel erg hoog met heel veel trappen.
Toen ik boven was kreeg ik een medaille.
Ik was het enigste kind dat helemaal boven is geweest,dus dat vond ik wel stoer.
Daarna moesten we natuurlijk weer helemaal naar beneden.
Het laatste stukje van de muur zijn we naar beneden gerodeld.
Ook het eten is erg lekker en ik kan nu een beetje met stokjes eten.
Ik mis jullie best wel hoor en ik vond het ook jammer dat ik niet met jullie kon schaatsen.
Nog iets minder dan een week en dan kom ik weer naar huis.

Groetjes van Noa.

Zai Jian.

  • 15 Februari 2012 - 21:57

    Hanneke Blokland:

    Hoi. Noa,leuk om je stukjes elke keer telezen. knap hoor dat je de muur heb beklommen, ik wil je medaille wel zien hoor als je terug bent ,oke?? Je foto's zijn ook erg mooi, zou er ook wel naar toe willen als ik dat allemaal zie.nou nog heel veel plezier daar!! Doe je broertje en papa en mama de groetjes.. van de mama van Lisa. Doeiiiii

  • 16 Februari 2012 - 11:20

    He Noa:

    wat geweldig dat je zo hoog bent geklommen.wat een mooie foto met die meneer met het zwaard.
    geniet nog maar lieverd volgende week ben je weer thuis.
    geef je tino een dikke knuffel van mij.
    daaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal veel plezier.
    omi leusden

  • 16 Februari 2012 - 11:48

    Lisa Blokland:

    Hoi Noa, hoe gaat het??.Op school gaat het goed, we hadden maandag en dinsdag een inval juf, juf Tanja was ziek, verder is alles hetzelfde, het ijs is al helemaal weg, jammer hoor, vond schaatsen wel erg leuk. Nou de groetjes daar!!! Doeiiiii Lisa.

  • 17 Februari 2012 - 16:59

    Jasper:

    hoi een echte klimmeid is het leuk we missen je echt we hebben zulke leuken dingen gedaan op school

    groetjes Jasper.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2012

We zijn een week thuis!!

20 Februari 2012

Laatste dagje China

18 Februari 2012

De verboden stad

17 Februari 2012

Het Zomerpaleis

16 Februari 2012

Via de zijderoute naar de zijdemarkt
Familie

Actief sinds 14 Okt. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 86525

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 21 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: